WhatsApp
پیام در واتساپ

توان سازه کیان

فعالیت اصلی COM_DJCLASSIFIEDS_BUSINESS
همراه 02..........نمایش
تعداد کارکنان اعلام نشده
ایمیل in..........نمایش
وب سایت kiancrane.co
درباره ما

مدیریت شرکت مهندسی کیان از سال ۱۳۷۷ به نام خدمات فنی مهندسی کیان فعالیت خود را در زمینه طراحی، تولید ، نصب و راه اندازی انواع جرثقیل سقفی ، جرثقیل دروازه ای و جرثقیل بازویی و تولید بالابرهای خاص سفارشی آغاز نموده و بالاخره به یاری خداوند شرکت توان سازه کیان به سال ۱۳۸۵ با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی در صنعت جرثقیلهای با شماره ثبت ۲۷۹۴۶۲ در تهران رسماً بنا گردید  و از همان ابتدا با اهدافی بزرگ ، گام در صنعت کشور نهاد ، سرلوحه و هدف بزرگ و اصلی این شرکت خدمات بهتر، سریعتر و با کیفیت و استانداردهای جهانی بوده است و همچنان مدیریت و پرسنل این گروه در تلاش هستند که اطلاعات خود را در زمینه فعالیت شرکت همچنان به روز نگاه دارند و خدمات و محصولات خود را با تفاوتی چشمگیر نسبت به رقیبان خود ارائه نمایند .

مدیریت و پرسنل این شرکت با سوابق طولانی فعالیت خود ، در شرکت ها و پروژه های بزرگ کشور و با نظم و جدیت خاصی با جمع آوری تجربه و علم در کنار یکدیگر این شرکت را تشکیل داده اند با هدفی بزرگ در صنعتی بزرگ  به امید روزهای روشن.

شرکت جرثقیل کیان به لطف پروردگار و همت مدیریت  و پرسنل با انگیزه و زحمت کش و در تنیجه تلاش روز افزون و رفتار صادقانه و مشتری مدارانه  راه های پیشرفت و ترقی را طی نموده و در سال ۱۳۸۸ اقدام به خرید و تجهیز کارخانه ای به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی کاظم آباد از توابع شهرستان رباط کریم ، واقع در کیلومتر ۱۹ اتوبان تهران – ساوه نمود . با توجه به درخواست روزافزون و نیاز به پاسخگویی به مشتریان و اصحاب صنعت و همچنین افزایش تقاضای محصولات تولیدی و ضرورت گسترش و توسعه بازار و بهبود کیفیت کالا و خدمات  شرکت کیان اقدام به خرید و ۶۰۰۰ متر فضای جدید در کنار کارخانه قبلی نمود و با بهترین و مدرنترین ابزار و ماشین آلات تخصصی با تکنولوژی روز تجهیز گردید در ادامه با در نظر گرفتن استانداردهای معتبر و به پشتوانه تجارب گذشته و بکارگیری دانش کارشناسان، مهندسین و متخصصین مجرب، امکانات تولید انواع بالابر و جرثقیل­های صنعتی تا ظرفیت ۶۰۰ تن به همراه تجهیزات جابجایی مواد فراهم شد.

شرکت جرثقیل کیان با ایجاد فضای کاری مطلوب کوشیده تا به نوبه خود سهمی در چرخه توسعه صنایع وابسته و ایجاد اشتغال در میهن خود داشته باشد .

حاصل تلاش این شرکت و مدیریت آن طی ۲۰ سال گذشته طراحی ، تولید و خدمات بیش از ۱۰۰۰ دستگاه از انواع جرثقیل سقفی ، جرثقیل دروازه ای و جرثقیل بازویی و بالابر ها و وینچهای خاص در اقصا نقاط کشور بوده است.

     اهداف شرکت توان سازه کیان عبارتند از:

  • تمرکز فعالیت‌ها بر فناوری‌های نوین دارای کاربردهای متنوع، عام‌المنفعه و مفید برای بشریت
  • ارائه خدمات و تولید محصولات مطابق با استانداردهای بین‌المللی
  • تلاش در جهت عرضه بالاترین کیفیت ممکن در امور محوله
  • تلاش و برنامه‌ریزی مستمر برای بهره‌گیری و حفظ نیروی انسانی متخصص و توانمند به عنوان مهمترین وجه تمایز و نقطه قوت شرکت
  • برقراری ارتباط و همکاری مشترک با شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی
  • تامین کالا و خدمات استراتژیک دفاعی و امنیتی برای صنایع کشور
  • شناسایی و ارزیابی مستمر فناوری‌های نو
  • برنامه‌ریزی جهت اجرای پویای آموزش­های موثر و کاربردی برای صنایع و جامعه دانشگاهی
  • توجه به حفظ کرامت انسانی و ایجاد انگیزه و نشاط در بین متخصصان بومی در راستای استفاده­ حداکثری از ظرفیت های موجود
  • نیازسنجی و برگزاری دوره­های آموزشی پرسنل شرکت جهت ارتقاء سطح علمی
  • جلب مشاركت سرمایه‌های انسانی در جهت بهبود مستمر پروژه ها،
  • رعایت ایمنی در کار و حفظ محیط زیست .
تکمیل نشانی تهران، کیلومتر ۱۹ اتوبان تهران به ساوه، شهرک صنعتی پاسارگاد کاظم آباد ، خیابان کمیل، پلاک ۴۵ گروه صنعتی جرثقیل کیان .
نشانی
کاظم آباد, امامزاده ابوطالب, بخش مرکزی شهرستان رباط کریم, شهرستان رباط کریم, 33577, ایران
Cron Job Starts