WhatsApp
پیام در واتساپ

کمسان ایران

فعالیت اصلی COM_DJCLASSIFIEDS_;تولیدی;تجاری;
همراه 02..........نمایش
تعداد کارکنان اعلام نشده
ایمیل in..........نمایش
وب سایت komsaniran.com
نشانی کارخانه استان البرز – کرج – شهرک صنعتی پیام (ماهدشت) – انتهای خیابان سرداران
درباره ما

شروع بکار این مجموعه از سال 1347 شمسی می باشد. البته از آن سال تا تاریخ تاسیس رسمی به عنوان شرکت (1359شمسی) جزو تجربه سازمانی این شرکت لحاظ نگردیده است. در آن سالها فعالیت بر مبنای تعمیر کمپرسورهایی بوده است که تماما از خارج از کشور وارد شده بودند.لازم بذکر است فعالیت براساس سرویس دهی به ماشین آلات صنعتی بوده است که تجربه و علم آن بواسطه حضور فرد( مدیریت)تحصیل کرده در دانشگاه فنی فرانسه و عقد قرارداد با شرکتهای جیپ ، ایران ناسیونال و کفش ملی بوده است.

الف – دو) تولید

در تاریخ 23 آبان 1359 این شرکت به صورت رسمی ثبت و با اخذ پروانه تولید ، اقدام به تولید انواع کمپرسورهای هوای فشرده از نوع رفت و برگشتی تیپ روغن زن نمود. کمپرسورهای تولیدی بواسطه توافق با شرکت KASER آلمان ،با طراحی و حضور کارشناسان آلمانی شرکت مذکور ، کلیه عملیات ساخت از قبیل ریخته گری، تراشکاری و مونتاژ در مساحتی بالغ بر 1500 مترمربع آغاز گردید. با تکیه بر کیفیت محصول و قیمت بسیار پایین تمام شده نسبت به مشابه خارجی ، این محصول با استقبال خوبی مواجه شده و زمینه ساز صعود این شرکت به قله های مرتفع پیشرفت گردید.

تکمیل نشانی تهران – خيابان آزادي – تقاطع نواب – نبش خيابان توحيد – ساختمان شماره ۳
نشانی
تندرو چهارراه تهرانپارس ـ پایانه آزادی, توحید, منطقه ۱۰, شهرداری تهران منطقه شش ناحیه سه, منطقه ۲ شهر تهران, تهران, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, استان تهران, 1418913983, ایران

جستجوی شرکت/موسسه