WhatsApp
پیام در واتساپ

سینی کابل

فروش
0.00 ( 0 )
04.0
04.0
22
22
1 2
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۵/۰۵

توضیحات آگهی

ویژگی ها و مشخصات فنی خاص:

از مهمترین ویژگی های محصول فوق، سازگاری کامل با محیط خطوط تولید صنایع غذایی را هم از لحاظ ابعادی (تسلط به نحوه چیدمان انواع خطوط در سالن های متفاوت) و هم از لحاظ مقاومت در برابر خوردگی (خوردگی در برابر رطوبت و یا خوردگی در برابر رطوبت و مواد شیمیایی خورنده) می توان نام برد.

جنس این سینی ها معمولا از استیل 304 بوده (مقاوم در برابر رطوبت) و ابعاد عرض و عمق آن ها به طور خلاصه مطابق جدول زیر می باشد و طول آن ها معمولا در اندازه ی 2 متری ساخته می شود.

مزایای محصولات سینی کابل شرکت پرشیا صنعت نسبت به مدل های خارجی:

سینی های کابل استیل این شرکت در ابعاد و وزن های متنوع با توجه به استانداردهای روز دنیا و سفارش مشتریان طراحی و ساخته می شود؛ و از آن جا که نقشه برداری و طراحی خطوط مورد سفارش نیز توسط خود این مجموعه قابل پیگیری می باشد، حداکثر بازدهی و حداقل اتلاف را می توان در محصول نهایی این شرکت انتظار داشت. به دلیل اینکه تمامی قطعات، اعم از سینی کابل و اتصالات متنوع مونتاژ خط، ساخت این مجموعه می باشد، لذا پشتیبانی کامل و خدمات پس از فروش در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر است.

در مجموع به دلیل دارا بودن دانش طراحی و ساخت ، علاوه بر قابلیت انعطاف بسیار زیادی که در انتخاب قطعات اتصال و همچنین ابعاد سینی های مورد استفاده می باشد، توانایی طراحی و تولید قطعات خاص و خارج از استاندارد متناسب با نیاز هر مجموعه، متناسب با خواسته ایشان مقدور می باشد.

 

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


چاهشک, طوس, بخش مرکزی شهرستان مشهد, شهرستان مشهد, استان خراسان رضوی, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1857
تعداد بازدید: 38748
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۵/۱۴

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید