WhatsApp
پیام در واتساپ

پرشیا صنعت الکترونیک

فعالیت اصلی COM_DJCLASSIFIEDS_تولیدی
همراه 09..........نمایش
تعداد کارکنان اعلام نشده
تلفن 05..........نمایش
ایمیل in..........نمایش
وب سایت www.pse-co.ir
درباره ما

شركت پرشيا صنعت الكترونيك با هدف ارايه خدمات نوين به صنايع غذايي از سال 1383 فعاليت خود را آغاز نمود و از سال 1385در پرتو حمايت هاي شركت شهرك­هاي صنعتي خراسان رضوي در شهرك فناوري صنايع غذايي و بيوتكنولوژي مستقر و فعاليت­هاي خود را دوچندان نمود كه گوشه اي از فعاليت­هاي خود را در اين مدت كوتاه به شرح زير به اطلاع مي رساند:

1.      طراحي و ساخت دستگاه اير كانواير (Air Conveyor) با حداکثر ظرفیت در ايران. نمونه اين دستگاه بطول 100 متر و ظرفیت 30.000 بطری در ساعت در شركت چشمه نوشان خراسان (عاليس) از ابتداي سال 87 به بهره برداري رسيده است.

 2.      طراحي و ساخت دستگاه شرينكر براي اولين بار در ايران. اين دستگاه اولين دستگاه شرينكر اورلپ كانتينيوس است كه در آن تغذيه كارتن زير بسته بطور اتوماتيك صورت ميگيرد. نمونه اين دستگاه در شركت چشمه گيلاس توس (آب معدني آپا) در سال 88 به بهره برداري رسيده است

 3.      طراحي و ساخت دستگاه تونل پاستوريزه ماءالشعير براي اولين بار در ايران. اين دستگاه كه بطول 17 متر و عرض 5 متر و كاملا از استيل 304 ساخته شده، طي 9 مرحله محصول ماءالشعير را با ريزش آب با دماهاي مختلف، پاستوريزه مي نمايد. شرکت ملیسا در سال 91 از این دستگاه بهره برداری نموده است.

4.      طراحي و ساخت دستگاه اتوماتیک اندازه‏ گيري حجم گاز محلول در نوشابه براي اولين بار در ايران. با اينكه قطعات اين دستگاه از بهترين كمپاني هاي اروپايي تهيه شده، قيمت تمام شده آن 25% نمونه اروپايي آن است.

5.      طراحي و ساخت دستگاه توركومتر ديجيتال براي اولين بار در ايران. اين دستگاه گشتاور بسته شدن درب بطري‏ هاي مختلف را اندازه‏ گيري و ذخيره مي‏ كند.

 

6.      طراحي ،ساخت و تامين دستگاه‏ هاي تست و كنترل كيفي پريفرم و بطري PET ، شیشه و قوطی براي اولين بار در ايران.

 

تکمیل نشانی مشهد، كيلومتر 12 بزرگراه آسيايي، جاده شهرک صنعتی توس، شهرك فناوري صنايع غذايي و بيوتكنولوژي، واحد301
نشانی
چاهشک, طوس, بخش مرکزی شهرستان مشهد, شهرستان مشهد, استان خراسان رضوی, ایران