WhatsApp
پیام در واتساپ

دستگاه سرند

فروش
0.00 ( 0 )
1
1
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۵/۰۵

توضیحات آگهی

از دستگاه سرند در خطوط مختلف تولیدی استفاده می گردد. از سرند به جهت جداسازی تمامی ضایعات ناخواسته و همچنین ناخالصی های موجود در مواد اولیه استفاده می گردد. این دستگاه در واقع، عملیات الک مربوط به تسویه مواد اولیه، جداسازی مواد را در سایزهای مختلف انجام می دهد.

سرند در ابعاد، انواع و حجم های مختلف با تناژ خروجی متنوع قابل تولید می باشد. سیستم سرند تولیدی شرکت طراحان نام گستر مختص استفاده در خطوط تولیدی خود از جمله خطوط فرآوری مغز تخمه و خشکبار بوده که از آلیاژهای بسیار با کیفیت از جمله استنلس استیل می باشد. سیستم داخلی دستگاه ، متشکل از توری های مختلف در یک تا چهار طبقه می باشد و بسته به نوع کارکرد خطوط تولیدی متفاوت می باشد.

از دستگاه سرند در خطوط فرآوری چای، خطوط فرآوری مغز تخمه آفتابگردان و بادام زمینی، تخمه کدو، قند، حبوبات و غیره استفاده می گردد. دقیقاً بسته به نوع محصول متفاوت می باشد. این سیستم باعث می گردد که توانمندی و کارآیی دستگاه در این تکنیک خاص باشد.

این دستگاه تولیدی در شرکت طراحان نام گستر از مزایا و مزیت های خاصی برخوردار می باشد. در وهله ی اول می توان به ضخامت ورق های بکاربرده شده در این دستگاه اشاره کرد که از ورق استیل سه میل ساخته می شود که درنوع خود بی نظیر بوده و از استحکام بالایی برخوردار می باشد.

از عوامل دیگر دراین دستگاه، کاربرد سیستم اینورتور در قسمت سرند می باشد. جاسازی اینورتور در این سیستم، باعث می گردد کنترل دور موتور و اینکه جداسازی با چه حد نیرویی صورت پذیرد توسط این سیستم اجرا گردد.

از دیگر مزایای خاص دستگاه سرند این شرکت، امکان تعویض توری های مخصوص نصب شده بر روی این محصول می باشد که به آسانی قابلیت تعویض توری ها را فراهم نموده است.

توری ها از بهترین نوع آلیاژها تولید می گردند.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


صنعت ۵, شهرک ابریشم, شهرقدس, شهر قدس, بخش مرکزی شهرستان قدس, شهرستان قدس, 3751184333, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1870
تعداد بازدید: 38676
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۵/۱۴

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید
Cron Job Starts