WhatsApp
پیام در واتساپ

طراحان نام گستر

فعالیت اصلی COM_DJCLASSIFIEDS_تولیدی
همراه 09..........نمایش
تعداد کارکنان اعلام نشده
تلفن 02..........نمایش
ایمیل tn..........نمایش
وب سایت tngaco.com
درباره ما

شرکت طراحان نام گستر، طراح، سازنده و عرضه کننده ماشین آلات صنایع غذایی با بیش از دو دهه سابقه درخشان و حضور در بازارهای داخلی و بین المللی، نخستین مخترع و سازنده خط تولید و فرآوری مغز تخمه آفتابگردان و آجیل و خشکبار، ماشین آلات خطوط پاک کنی و فرآوری سیب زمینی و محصولات مشتقه ، خط تولید سیب زمینی منجمد آماده طبخ (فرنچ فرایز)، خطوط تفت، شورکن و طعم زنی به روش حرارت غیرمستقیم، خط تولید کرانچی، خط تولید پاپ کرن، تولید و بسته بندی چیپس میوه و میوه خشک و میوه جات تازه، تولید سبزیجات خشک، خط تولید سالاد آماده، خط سورت و بسته بندی کشمش، خط تولید ترشک، خطوط فرآوری و بسته بندی ذرت بوداده و ... از دهه هفتاد آغاز بکار و فعالیت مستمر نموده است.

شرکت طراحان نام گستر، با استفاده از آخرین متد و تکنولوژی روز دنیا، با بکارگیری علم روز و تجربه دیروز، موفق به تولید ماشین آلات با کیفیت و متنوع، در زمینه صنایع غذایی گردیده است.

ارائه خدمات نوین و پیشرفته، افزایش سرعت و ظرفیت تولید در کنار کیفیت استاندارد و مقبول و همچنین پشتیبانی 24 ساعته، گوشه ای از خدمات جدید این شرکت به مشتریان محترم می باشد. از مزایای خاص و منحصر به فرد این شرکت می توان به امکان کنترل خطوط توسط یک پنل مشترک و حذف هزینه های اضافی در حین تولید، کاهش چشمگیر استهلاک و افزایش عمر مفید، افزایش کیفیت محصولات تولیدی و ارائه خدمات پس از فروش متفاوت، از مزایای این شرکت می باشد.

تخصص ما در ساخت ماشین آلات رقابتی و با کیفیت بسیار بالا می باشد. ماشین آلات پس از طی فرآیندهای استانداردسازی و موازین علمی جهانی و بین المللی، توانسته است جزو رتبه های برتر شرکتهای پیشرو در این عرصه قرارگیرد. واحد تحقیق و توسعه این شرکت با بررسی و آنالیز مداوم و عملیات کشف، بررسی و تصویب ایده های جدید  گامهای ما را در تسریع روند پیشروی یاری رسانده است.

هیئت مدیره این شرکت بر این باور است که با اتکاء به عنایات خداوند متعال و تکیه بر دانش و نیروی فنی داخلی، بتواند گام های بزرگی را در این عرصه برداشته و روز به روز به سمت شکوفایی اقتصادی و اشتغال زایی گام بردارد و شاهد ایران و ایرانی آباد باشیم.

تکمیل نشانی تهران - کیلومتر 20 جاده قدیم کرج - شهر قدس - بلوار 45 متری انقلاب - جنب بانک تجارت - خیابان صنعت پنجم - ساختمان کوه نور - طبقه سوم - واحد 12
نشانی
صنعت ۵, شهرک ابریشم, شهرقدس, شهر قدس, بخش مرکزی شهرستان قدس, شهرستان قدس, 3751184333, ایران