WhatsApp
پیام در واتساپ

دستگاه مبدل حرارتی

فروش
0.00 ( 0 )
11 (1)
11 (1)
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۵/۰۵

توضیحات آگهی

از دستگاه مبدل حرارتی (کویل) جهت تامین انرژی حرارتی سیستم فرایر سرخ کن در خط تولید چیپس، مغز تخمه آفتابگردان و بادام زمینی، کرانچی و پفک مورد استفاده قرار می گیرد.

از این سیستمهای حرارتی، در قسمتهایی استفاده می گردد که انتقال از بین دو سیال صورت می پذیرد. استاندارد تایید کننده این سیستم های حرارتی TEMA آمریکا می باشد. در حقیقت قسمت حرارتی مربوط به خط تولید توسط دستگاه مبدل تولید می گردد.

مکانیزم عملکردی در این پروسه بدین صورت می باشد که روغن در دوره ی متناوب گردشی خود که توسط اتصالات  مابین سیستم فر پخت چیپس و دستگاه مبدل حرارتی می باشد را با انتقال گرما، مانع از کاهش دما می گردد. دستگاه مبدل متشکل از لوله های بهم پیوسته و کنار یکدیگر بوده که طراحی آن به صورتی شکل گرفته است که با انتقال روغن داغ به دستگاه فر چیپس، از قسمت خروجی خود، روغن مورد نیاز این دستگاه را تامین می نماید و از قسمت ورودی خود روغن خنک شده را دریافت و پس از انتقال و هدایت آن از مجاری کناری حرارتی، انتقال حرارت صورت پذیرفته و مجدداً روغن به سیستم فرایز ارسال میگردد.

برخی از مزایای دستگاه مبدل حرارتی ساخت شرکت طراحان نام گستر به شرح زیر می باشد:

مجهز به پمپ سیرکوله روغن
فیلتراسیون روغن
کنترل ولو
در حقیقت دستگاه مبدل حرارتی، به دلیل سیستم ذاتی خود، روغن صنعتی که توسط بویلر با حرارت افزایش پیدا نموده است را با گردش و جریان دهی در داخل مسیرهای داخلی خود باعث می شود تا انتقال دما به سرعت صورت پذیرد. هرچه فضای تماس بین سطوح روغن داغ شده با فضای روغن سرد افزایش پیدا نماید انتقال دما به سرعت رخ خواهد داد.

در خطوط تمام مکانیزه تولید چیپس سیب زمینی، سبزیجات و پفک وکرانچی کاربرد فراوان و بسیار حیاتی داشته و در سایزها، مدل ها و ابعاد مختلف بوده که هرکدام بنا بر نیاز مورد استفاده قرار می گیرد

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


صنعت ۵, شهرک ابریشم, شهرقدس, شهر قدس, بخش مرکزی شهرستان قدس, شهرستان قدس, 3751184333, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1874
تعداد بازدید: 38928
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۵/۱۴

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید
Cron Job Starts