WhatsApp
پیام در واتساپ

دستگاه شورکن و طعم زن تخمه وآجیل و خشکبار

فروش
0.00 ( 0 )
13
13
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۵/۰۵

توضیحات آگهی

از دستگاه شورکن و طعم زن تخمه وآجیل، خشکبار در خطوط مختلف صنایع غذایی از جمله خط تولید چیپس سیب زمینی، خط تولید پفک، کرانچی،  پاپ کرن، انواع بادام زمینی و .. جهت انجام فرآیند افزودن مزه مورد نظر به محصول می باشد.

 این دستگاه جهت شورکن و طعم زنی مورد استفاده قرارمیگیرد. محصولاتی را که به طور خاص می توان از این سیستم استفاده نمود مغز تخمه و آجیل، خشکبار می باشد. این دستگاه مجهز به مخزن داخلی دوار و گردشی بوده که یک قسمت ورودی محصول داشته که بعد از ورود به شور کن و طعم زن تحت حرارت و دمای خاصی، دستگاه شروع به کار نموده و سپس از طریق سیستم مخزنی که در داخل دستگاه وجود دارد شروع به چرخش نموده و مواد داخلی شروع به زیرو رو شدن کرده و ایجاد حرارت در گرفتن رطوبت موجود در تخمه و آجیل و خشکبار تاثیر بسزایی از جهت ترد شوندگی و خوش طعم تر شدن محصولات دارد.

این دستگاه که توسط تیم تولید شرکت طراحان نام گستر تولید میگردد این توانایی را دارد که در کنار سایر دستگاههای خط تولید مواد غذایی کارکرده و بدون نیاز به اپراتور و نیروی انسانی فعالیت نماید.

یکی از مهمترین توانمدی های این سیستم در قسمت شورکن و طعم زن چنان می باشد که این قسمت در کنار اینکه نمک را با محصول کاملاً تفت می دهد، قادر به افزودن مزه در انواع مختلف از جمله سرکه ای، نمکی، فلفلی، پیاز جعفری، کچاپ، پیتزا، پنیری، قارچی، مات موسیر، ماهی دودی، زیتون،  لیمو، نعنا، شوید، پونه و غیره به محصول می باشد.

در ساخت دستگاه شورکن و طعم زن تخمه وآجیل و خشکبار که توسط تیم طراحی شرکت طراحان نام گستر صورت می پذیرد، این سیستم قابلیت نصب در تمامی خطوط تولید مورد نیاز را دارا بوده و از شاخصه های بسیار مهم آن آموزش در کنار برنامه ریزی، تولید می باشد.

یکی از تجهیزات نصب شده در دستگاه شورکن و طعم زن تخمه، آجیل، خشکبار سیستم پاشش مواد اولیه می باشد. مکانیزم کارکرد این دستگاه به شیوه ی تزریق مواد اولیه ی جانبی بر روی سطح محصول مورد نظر می باشد. نحوه ی ترکیب مواد در شورکن و طعم زن نیازمند تخصص بوده و در کنار استفاده در تولید تخمه وآجیل و خشکبار، در خطوط دیگر تولید نیز کاربرد دارد.

مخزن داخلی و اصلی این دستگاه از جنس استیل خالص ضد اسیدی بوده که با سرعت قابل تنظیم به چرخش درآمده و زیر و رو کردن محصول را انجام می دهد. سیستم پاشش در مسیر حرکتی سیستم دوار قرار دارد که پس از طی نمودن مسیر مورد نظر، این قسمت فعال شده و به میزان مورد نظر که قبلاً توسط تیم برنامه نویسی دستورات لازمه ارائه گردیده است پاشش مواد را بر روی سطح محصولات انجام می دهند.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


صنعت ۵, شهرک ابریشم, شهرقدس, شهر قدس, بخش مرکزی شهرستان قدس, شهرستان قدس, 3751184333, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1873
تعداد بازدید: 38571
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۵/۱۴

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید