WhatsApp
پیام در واتساپ

دستگاه هاپر

فروش
0.00 ( 0 )
haper
haper
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۵/۰۵

توضیحات آگهی

به طور معمول در خطوط مواد غذایی از یک قسمت به عنوان ذخیره سازی اولیه برای ذخیره مواد استفاده می گردد. دستگاه هاپر ساخت شرکت طراحان نام گستر نیز به جهت همین فرآیند در خطوط تولید چیپس سیب زمینی در نظر گرفته می شود.

هاپر در انواع زمینه های صنعتی کاربرد بسزایی دارد. به همین دلیل هاپر را در سایز ها و ابعاد گوناگون و همین طور در اشکال مختص نیاز طراحی می نمایند. در قسمت ورودی در واقعیت نیاز به یک قسمت جهت ذخیره سازی اولیه می باشد که بتوان مواد اولیه را آماده ارسال به تولید نمود.

از عمده مزایای این دستگاه برای خط تولید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1-ذخیره سازی اولیه، مواد اولیه برای خط تولید قبل از آغاز بکار

2-جلوگیری از خطر قطع ورود مواد اولیه با توجه به اینکه در صورت عدم تداوم ورود مواد اولیه به خط تولید با وقفه روبرو گردد، باعث بروز خسارت در خط تولید خواهدشد.

 بدنه ی دستگاه هاپر از جنس آهن یا گالوانیزه تولید میگردد هاپرها عمدتاً دارای سیستم تخلیه تدریجی در قسمت خروجی خود می باشند. از این رو نیازی به دخالت دست در خط تولید نداشته و باعث می شود تا هاپرها از توانمدی بالایی در ذخیره و پشتیبانی خط تولید برخوردار باشند.

این دستگاه در انواع خطوط تولیدی چیپس سیب زمینی با ظرفیت 100 الی 500 کیلوگرم کاربرد دارد. هاپر علاوه بر این در تکمیل کردن خط تولید چیپس سیب زمینی، فرنچ فرایز و پودر سیب زمینی کاربرد دارد.

دستگاه هاپر را در سایزهای مختلف می توان تولید نمود. تمامی اتصالات و جوش های صورت گرفته در این سیستم از طریق فناوری آرگون می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. از طرف دیگر ضخامت آلیاژهای بکار گرفته شده در این سیستم از ضخامت های بسیار قدرتمند در این ماشین آلات محسوب می گردد.

از خصوصیات بارز و بسیار مهم دیگر این است که در برابر فشار و ضربه بایستی از مقاومت لازم برخوردار باشد. این فرآیند باعث می گردد که به عنوان مثال در محصولی چون چیپس سیب زمینی، بدلیل وجود بار و همچنین گاهاً ایجاد نیرو و ضربه به سیستم، در صورتیکه از استحکامات لازمه برخوردار نباشد، به مرور زمان با تاب و قوس های خود هم چهره ای زشت به دستگاه می بخشد و هم از کیفیت کار خود تنزل پیدا میکند.

در قسمت پایه های هاپر، از ضد ضربه های مخصوص جهت گرفتن نیرو و ضرب حاصل از ریختن مواد اولیه استفاده میگردد.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


صنعت ۵, شهرک ابریشم, شهرقدس, شهر قدس, بخش مرکزی شهرستان قدس, شهرستان قدس, 3751184333, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1876
تعداد بازدید: 38867
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۵/۱۴

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید