WhatsApp
پیام در واتساپ

کمپرسور فشار قوی

فروش
5.00 ( 1 )
khonakkonande
khonakkonande
saur
saur
compressor
compressor
1 2 3
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۵/۲۷

توضیحات آگهی

کمپانی ساور آلمان طیف وسیعی از کمپرسورهای فشار قوی با ظرفیّت های هوادهی متنوعی را برای استفاده و کاربرد در صنایع گوناگون طراحی و تولید می نماید.

فشار ایجاد شده در این کمپرسورها از 40 تا 500 بار ( psi580 –  psi7260 (بوده و همچنین ظرفیّت هوادهی آنها بین 5 تا 2000 متر مکعب در ساعت متغیر می باشد. چنین طیف وسیع فشار و ظرفیّت هوادهی به همراه سایر ویژگی های منحصربفرد، کمپرسورهای ساخت کمپانی ساور را به بهترین و قابل اطمینان ترین گزینه برای بکارگیری در همۀ صنایع و زمینه های پژوهشی تبدیل کرده است.

از این کمپرسورهای برای فشرده سازی هوا، نیتروژن، هلیم، گاز طبیعی در ایستگاه های CNG, LNG, LPG، بیو متان (زیست متان)، هیدروژن، آرگون و دی اکسید کربن در صنایع گوناگون و برای طیف گسترده ای از کاربری ها بهره گیری می شود.

فشار: 16 – 500 بار
مدل ها:    Basic, BasBoosterB, BasBoosterR, BasSealR
گازها:    هوا، نیتروژن، هلیم، گاز طبیعی، زیست متان.
 کمپرسورهای هوا خنک با اشغال فضای کمتر و عدم نیاز به سیستم خنک کنندۀ آبی که معمولاً شامل پمپ آب یا همان واتر پمپ و رادیاتور می باشد، استهلاک کمتری داشته و هزینۀ سرویس و نگهداری آن نیز به همان نسبت پائین تر است.

سامانۀ خنک کننده در کمپرسورهای تولیدی این کمپانی به دو صورت آب خنک و هواخنک  و همچنین دارای سیستم با روغن و بدون روغن طراحی می شوند. از دیگر امتیازات کمپرسورهای فشار قوی تولید شده توسط کمپانی ساور مدل های عمودی آن است که برای استفاده در مواردی که با محدودیّت فضا مواجهیم، بهترین راه حل و گزینه را در اختیار مشتری قرار می دهند.

دو مدل از کمپرسورهای فشار قوی عمودی که به جهت طراحی و ساخت برای استفاده در فضاهای کوچک امتیازات و کاربردهای فراوانی در صنایع گوناگون ازجمله صنایع  کشتی سازی دارند.
 
سری کمپرسورهای بدون روغن و فشار پائین ساخت کمپانی ساور است. مشخصات این سری عبارتند از:
فشار: 5 – 15 بار
مدل ها:    Basic, BasBoosterB
گازها:    هوا، نیتروژن.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


تابان غربی, ونک, منطقه ۳, منطقه ۳ شهر تهران, تهران, فرهنگسرای شفق, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, 19696-34337, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
5.00
کمیت اطلاعات
5.00
نحوه پاسخگویی
5.00

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2006
تعداد بازدید: 38586
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۰۵

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید
Cron Job Starts