WhatsApp
پیام در واتساپ

اپن وینچ

فروش
0.00 ( 0 )
154-768x576
154-768x576
3212-768x511
3212-768x511
1 2
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۶/۰۱

توضیحات آگهی

زمانی که بالابر های سیم بکسلی از سری  محصولات روتین کمپانیهای  معتبر تولید کننده وینچ و بالابر های صنعتی نیاز مشتری را به لحاظ سرعت ، ظرفیت و یا کاربری خاص فراهم ننماید جای هیچ گونه درنگ و نگرانی نیست چرا که  بخش تحقیق و توسعه و دپارتمان فنی و مهندسی حرفه ای شرکت مهندسی جرثقیل کیان با تکیه بر دانش و تکنولوژی روز دنیا و بهره مندی از سوابق و تجربه های بی شمار موفق در این صنعت  دست به کار شده و آماده طراحی و تولید محصولات اپن وینچ منطبق بر استانداردهای معتبر جهانی نظیر FEM  و  ISO در ظرفیت ۱ الی ۳۰۰۰ تن می باشد.

  • این نوع وینچها در کمال اطمینان ، ایمن و مقرون به صرفه بوده و تعمیرات و نگهداری را تسهیل نموده است.
  • اپن وینچها عمدتا در صنایع ریخته گری فولاد در سرعت و ظرفیت بالا به صورت سفارشی ساخته میشوند نکته حائز اهمیت در دسترس بودن و سهولت در تعویض و تعمیرات قطعات این نوع وینچها می باشد.
  • اپن وینچ ها در صنایع سیمان ، معادن و سد سازی نیز به صورت افق کار یا عمود کار کاربرد و مصرف قابل توجهی دارند.
  • در اپن وینچها در صنایع حساس و پر ریسک همچون فولاد این امکان فراهم می باشد تا  از ترمزهای اضافه و اضطراری نظیر ترمزهای کفشکی استفاده نمود.

 هر زمان به لحاظ سرعت ، ارتفاع ، ظرفیت و رژیم کاری خاص که مورد نیاز صنعتی بوده و محصولات عمومی تولید شده توسط کمپانیهای سازنده انواع بالابر پاسخ گو نیاز نباشد می بایست با در نظر گرفتن استانداردها و الزامات موجود در رابطه با طراحی و ساخت بالابرها اقدام به تولید اپن وینچ (open winch ) نمائیم ، نمونه های مختلف آن در صنایعی همچون فولاد سازی ، ذوب و ریخته گری ، کارخانه جات سیمان و معادن قابل مشاهده می باشد .

با توجه به ریسک بالا و حساسیت موجود در صنایع مصرف کننده این محصول، همچنین نیاز به دانش فنی و تجربه کافی  تولید کنندگان نو پا و کم تجربه جرثقیل تمایل زیادی جهت ورود به ساخت و تولید اپن وینچها را ندارند .

بعضا اقدام به واردات وینچهای استوک و کارکرده از چین ، بلوک شرق و اروپا می نمایند و از آنجایی که عمر مفید هر بالابر و وینچ در زمان طراحی ۱۰ سال در نظر گرفته می شود واردات چینی و استوک هم به نوبه خود پر ریسک و خطر ساز می باشد .

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


کاظم آباد, امامزاده ابوطالب, بخش مرکزی شهرستان رباط کریم, شهرستان رباط کریم, 33577, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2023
تعداد بازدید: 38479
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۱۰

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید