WhatsApp
پیام در واتساپ

رطوبت ساز

فروش
0.00 ( 0 )
120112_87160 (1)
120112_87160 (1)
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
ارسال شده توسط
تیداپارس (10)
فعالیت اصلی: ;تولیدی;تجاری;
همراه: 09..........نمایش
وب سایت: tidapars.com
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۱/۱۱

توضیحات آگهی

دستگاه رطوبت ساز تیدا جهت مه پاشی و مناسب استفاده در گلخانه ها، واحدهای دامپروری، مرغداری ها، تولید قارچ و . . .  می باشد.

این دستگاه با کارایی فوق العاده برای موارد ذیر به کار می رود:

  • خنک سازی محیط: با ایجاد مه و تبخیر ذرات بسیار ریز آب توسط جذب گرمای محیط، موجب خنک شدن و کاهش درجه حرارت در فضای گلخانه و واحدهای دامپروری و . . .  می شود.

  • ایجاد رطوبت: جهت تنظیم رطوبت هوا برای گلخانه ها و سالن های پرورش قارچ در زمان جوانه زنی و نیز در دامپروری (جهت تعادل دمایی بدن دام برای بهینه سازی سلامت و به حداکثر رساندن تولید دامی) - برای رشد جوجه در واحدهای مرغداری به رطوبت بالای 60 درصد لازم است.

  • کنترل آفات: (با استفاده از کنترل دما و رطوبت محیط از انتشار آفاتی که در اثر رطوبت پایین و دمای بالا منتشر می شوند، جلوگیری می کند) برای ضد عفونی انبارها، سیلوها، ارسال سم و مواد غدایی به گیاهان

  • کنترل گرد و غبار و بوی بد: (با دستگاه رطوبت ساز و مرطوب شدن هوا و انتشار ذرات ریز آب در فضا ذرات گرد و غبار و بوی بد محیط در این ذرات آب حل شده و با تهویه فضا از محیط خارج شده و یا ته نشین می شوند)

  • سم پاشی و کود دهی: به دلیل وجود پروانه آلومینیومی، این دستگاه میتواند انواع محلول ها (سم ها و کودهای محلول در آب) را با نیروی گریز از مرکز اسپری و به صورت یکنواخت در کل فضا پخش نماید.

عملکرد رطوبت ساز تیدا:

اساس کار رطوبت ساز، بر اصل تولید ذرات بسیار ریز آب و پخش آنها به طور یکنواخت در کل محیط می باشد که این ذرات به دلیل ریزی و سبکی فوق العاده و نسبت بالای سطح به حجم در هوا به صورت معلق در آمده و با جذب سریع گرمای موجود در فضا تبخیر می شوند، فضا را خنک کرده و رطوبت محیط را افزایش می دهند.

مشخصات رطوبت ساز تیدا:

1-دارای موتور عایق و ضد رطوبت (برای کارکرد و دوام بالا) موتوژن، کلاسF تک فاز یا سه فاز (بنا به انتخاب مشتری) با سرعت 3000 دور در دقیقه و توان 3 اسب بخار

2- به همراه پمپ، فیلتر، شناور و قطع کن آب و فن 12 پره با پرتاب (برد) مه بیش از 12 متر- قدرت اسپری آب تا 20 لیتر در ساعت - اسپری کامل رطوبت در هوا بدون استفاده از پوشال - هر دستگاه مناسب پوشش دهی سطح به اندازه 60 متر مربع

3- جنس بدنه از ورق فولادی گالوانیزه (ساده و مشبک) و کانال خروجی هوا عایق با پرایمر مخصوص ضد رطوبت


مه پاش تیدا در هر فصلی که رطوبت و حرارت مناسب نباشد، قابل استفاده است و به کمک این دستگاه میتوانیم رطوبت را به حد دلخواه برسانیم. در زمان هایی که رطوبت پایین و هوا خشک هست، با به جریان انداختن آب در دستگاه رطوبت محیط تامین خواهد شد (زیرا رطوبت پایین و دمای بالا در این گونه محیط ها باعث کاهش شدید تولید محصول شده و مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد)

- در زمان هایی که درصد رطوبت هوا بالا هست، دستگاه را میتوانید بدون آب روشن کنید و جریان باد تولید شده توسط فن دستگاه باعث خنکی محیط گلخانه خواهد شد و برای گیاهانی که در اثر گرمای زیاد آسیب می بینند، مفید می باشد.

از دیگر مزایای رطوبت ساز تیدا، پرتابل بودن آن است که به راحتی قابل جابجایی خصوصا برای گلخانه های اجاره ای و واحدهای دامپروری با کاهش و افزایش تعدادم دام می باشد. همچنین امکان تغییر محل نصب و تغییر ارتفاع نصب مهیاست.

مزیت دیگر: استفاده از این مدل رطوبت ساز، بدون نیاز به هزینه سربار تعویض قطعات مصرفی چون پد و یا نازل های فوگرها بصورت سالانه می باشد. عمر بالا، کارکرد عالی و نگهداری ساده مه پاش های تیدا از نقاط قوت این مدل مه پاش محسوب می شود.  

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


میدان توحید, اصفهانی ها, حصار, کرج, بخش مرکزی شهرستان کرج, شهرستان کرج, استان البرز, ایران

پیوست ها

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1642
تعداد بازدید: 41492
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۲/۰۴

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید