WhatsApp
پیام در واتساپ

تیداپارس

فعالیت اصلی COM_DJCLASSIFIEDS_;تولیدی;تجاری;
همراه 09..........نمایش
تعداد کارکنان اعلام نشده
تلفن 02..........نمایش
ایمیل In..........نمایش
وب سایت tidapars.com
نشانی کارخانه دزفول - کیلومتر 3 جاده سردشت
درباره ما

مدیریت این شرکت (خانم  فائقه اصانلو- کارشناسی: مهندسی ماشین های کشاورزی از دانشگاه شهید چمران اهواز/ کارشناسی ارشد: مهندسی صنایع- مدیریت سیستم و بهره وری از سازمان مدیریت صنعتی) از سال ۱۳۸۶ در زمینه تولید و طراحی ماشین ها و ادوات کشاورزی شروع به فعالیت نمود و به تدریج ماشین های کشاورزی با تکنولوژی بالاتر و تجهیزات و ماشین آلات گلخانه ای را در دستور کار خود قرار داد.

گروه صنعتی تیداپارس تولید و صادرکننده تخصصی ماشین های گلخانه و کشاورزی، عضو رسمی انجمن تولیدکنندگان تراکتور، کمباین، ماشین ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی ایران (اتماک) و عضو فعال انجمن جهانی ماشین های کشاورزی(Agrievolution)  می باشد. تیداپارس به عنوان تولیدکننده کاملترین پکیج تجهیزات مدرن گلخانه ای در ایران، در سال های گذشته به دفعات به دعوت انجمن جهانی ماشین های کشاورزی در نمایشگاه های دوسالانه انجمن در کشورهای مختلف حضور یافته است.

تولیدات تیداپارس شامل: ماشین های گلخانه ای: خط تولید بانک نشا، ماشین بذرکار سینی نشا (سیدر)، ربات پیوندزن نشا، خاک پرکن گلخانه (گلدان پرکن و کیسه پرکن)، مه پاش (رطوبت ساز)، بوم آبیاری. ماشین های زراعی: نشاکار مزرعه، انواع کودپاش های دامی زراعی و صیفی ویژه مزارع و باغات و ماشین های صنعتی نیمه فرمینگ جهت تولید انواع سینی نشا می باشد.

تمام تولیدات تیداپارس دارای ۱۸ ماه گارانتی تعویض قطعات غیر مصرفی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند. گارانتی تخصصی تیداپارس، تمام تولیدات خود شامل تجهیزات گلخانه و ماشین های کشاورزی را پوشش می دهد. این شرکت با تیم تخصصی و مهندسین مجرب، تولید سفارشی تجهیزات گلخانه ای و ماشین های کشاورزی و صنعتی را نیز انجام می دهد.

تیداپارس در راستای تولید ماشین های با تکنولوژی بالا در جهت ورود به بازارهای بین المللی فعال می باشد. در طول سال های فعالیت، تولیدات این شرکت بطور گسترده در تمام استان های ایران به فروش رسیده است و نیز این شرکت توانسته به کشورهای: آذربایجان، ترکمنستان، عراق و قطر، تولیدات خود را صادر نماید. در کشورهای ترکیه، فنلاند، استرالیا و بلغارستان عاملین و نمایندگان این شرکت در بحث بازرگانی و فروش تولیدات تیداپارس فعال هستند.

تکمیل نشانی ساختمان پارسیان واحد19
نشانی
میدان توحید, اصفهانی ها, حصار, کرج, بخش مرکزی شهرستان کرج, شهرستان کرج, استان البرز, ایران