WhatsApp
پیام در واتساپ

پوست کن پنوماتیک

فروش
0.00 ( 0 )
Capture 8
Capture 8
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 07..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۵/۰۴

توضیحات آگهی

این پوست کن یکی از مدرن ترین دستگاه های پوست گیر شالی است که دارای مزیت های بسیار بالایی می باشد که کشورهای توسعه یافته دنیا را ترغیب به استفاده از این دستگاه نموده است. یک ورودی لرزشی (ارتعاشی) با سطح شیبدار، همه دانه ها را با سرعت یکنواخت در بین لاستیک ها هدایت می کند. سیستم تنظیم فشار ماشین لاستیک ها را با انواع مختلف شالی سازگار می کند در واقع مکانیزم این دستگاه به گونه ای است که پس از ورود شلتوک به دستگاه، یک موزع لرزشی عمل توزیع بار را بر عهده دارد. پس از تغذیه با موزع لرزشی، بار توسط یک صفحه شیبدار به صورت یکنواخت بین دو غلتک لاستیکی پخش می شود. سرعت خطی متفاوت دو غلتک باعث جداسازی پوست شلتوک می شود. از ویژگی های دستگاه می توان به سامانه خودکار پوست گیری پس از ورود بار به دستگاه اشاره نمود، به این معنا که وجود یک سنسور در ورودی بار، باعث فرماندهی به جک پنوماتیک شده و بر این اساس جک عمل نموده و موجب جمع شدن لاستیک ها جهت فرایند پوست کنی می شود. بدیهی است در صورت قطع یا عدم وجود بار (محصول)، غلتک ها از یکدیگر فاصله می گیرند تا قفل نشوند که این عمل باعث کاهش استهلاک دستگاه و لاستیک ها می شود.

همچنین دمش هوا به اطراف لاستیک ها باعث خنک شدن آنها در هنگام اوج فشار می شود. جداسازی پوست از برنج قهوه ای با بالاترین دقت در محفظه کابین دستگاه به کمک جریان هوا از بین دو مسیر عبور بی نقص و بر اساس وزن انجام می شود و برخلاف ماشین های قدیمی که توسط سیستم های مکنده هوا، پوست را به بیرون هدایت می کند و موجب ایجاد گرد و خاک در محیط می شود، به وسیله یک مارپیچ تعبیه شده در دستگاه به آرامی به بیرون هدایت می شود.

این دستگاه تاثیر بسزایی در افزایش راندمان تبدیل و کاهش درصد خرده برنج دارد برخلاف سایر دستگاه های پوست کن، ارتجاعی بودن روکش لاستیک ها خطر شکستن دانه ها را کاهش می دهد از طرفی در فرایند پوست گیری با کاهش زمان و دمای برنج از شکستن دانه ها جلوگیری می کند. نوع پوست گیری به گونه ای می باشد که مغز دانه و لایه درونی پوست از بین نمی رود و این امر موجب محافظت دانه ها در برابر خراش ها و آسیب های سطحی می شود. تحقیقات نشان می دهد که یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار بر کیفیت و کاهش ضایعات برنج در طی فرایند تبدیل، درجه پوست کنی بر پوست کن های غلطک لاستیکی می باشد. بنابراین تحقیق در خصوص تاثیر پارامترهای ماشینی دستگاه های تبدیل و اثر پارامترهای رقمی شلتوک به عملکرد دستگاه های تبدیل بسیار ضروری می باشد.

شرکت خسروپرویز با انجام بررسی های لازم این مساله مهم را تا حدود زیادی حل کرده و بهینه ترین تنظیمات را در طراحی این دستگاه دخیل کرده است.

مزایا :

  • بازده و کارایی بالا
  • کاهش آلودگی صوتی به علت حذف گیربکس
  • کاهش آلودگی گرد و غبار به علت جداسازی پوسته از برنج در محیط بسته
  • قابلیت تنظیم فشار روی لاستیک ها به کمک سامانه پنوماتیک (هوا)
  • عدم درگیری لاستیک ها و همچنین باز و بسته شدن دریچه تغذیه به صورت کاملا اتوماتیک
  • استهلاک پایین لاستیک ها
  • کاربری و تنظیمات آسان
  • افزایش راندمان تبدیل و کاهش موثر تلفات برنج

 

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


داریون, دهستان داریان, بخش مرکزی, شهرستان شیراز, استان فارس, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1856
تعداد بازدید: 39259
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۵/۱۳

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید