WhatsApp
پیام در واتساپ

ارکان وزین

فعالیت اصلی COM_DJCLASSIFIEDS_تولیدی
همراه 09..........نمایش
تعداد کارکنان اعلام نشده
تلفن 02..........نمایش
ایمیل in..........نمایش
وب سایت www.arkanvazin.com
درباره ما

شرکت ارکان وزین باشماره ثبت 111148 در سال 1373  فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات فرآوری کانی و تجهیزات انتقال مواد و انواع جرثقیل های پشت کامیونی آغاز نموده است.

این شرکت ابتدا در جاده مخصوص کرج در زمینی به مساحت 3000 متر مربع فعالیت خود را اغاز نمود و در ادامه و با توجه به نیاز گسترش خطوط و افزایش عوامل تولید به زمینی به مساحت 12000 مترمربع با 3 سالن تولید با متراژ مجموع 3000 متر سالن تولید و بیش از 2000 متر فضای اداری و پشتیبانی واقع در شهر صنعتی هشتگرد انتقال یافت.

 شرکت ارکان وزین در این مدت موفق به ساخت بیش از 250 تیپ انواع ماشین در زمینه فرآوری کانی و تجهیزات انتقال مواد شده است و با انجام طراحی و ساخت ماشین آلات مربوطه در بسیاری از پروژه های عمرانی و معدنی کشور و همچنین پروژه های عمرانی در کشورهای همسایه مشارکت داشته است .

 شرکت ارکان وزین در بیست سال گذشته باتکیه بر دانش و توانائی داخلی و بهره گیری از تکنیک ها و تجهیزات روز دنیا بعنوان یکی از تامین کنندگان برتر شرکت صنایع ملی مس ایران و سنگ آهن ایران شناخته شده و در اجرا بزرگترین پروژه های صنعتی کشور مشارکت داشته است.

 بر مبنای اندیشه و تفکر جدید و ماهیت نوین ، فعالیت های شرکت توانست در داخل و خارج از کشور پروژه هایی را در دست گرفته و به انجام رساند که حاصل این تلاش ها کارنامه ای درخشان و سابقه ای بس طولانی در زمینه ساخت ماشین آلات در سطح داخلی و خارجی می باشد.

تکمیل نشانی :استان البرز شهر صنعتی هشتگرد فاز ۳ شرکت ارکان وزین
نشانی
شهرک صنعتی هشتگرد, هشتگرد, سعیدآباد, بخش مرکزی, شهرستان ساوجبلاغ, استان البرز, ایران

جستجوی شرکت/موسسه