WhatsApp
پیام در واتساپ

کودپاش

فروش
0.00 ( 0 )
103523_87324
103523_87324
105101_24483
105101_24483
MANURE SPREADER
MANURE SPREADER
1 2 3
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
ارسال شده توسط
تیداپارس (10)
فعالیت اصلی: ;تولیدی;تجاری;
همراه: 09..........نمایش
وب سایت: tidapars.com
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۱/۱۱

توضیحات آگهی

کشاورزی ارگانیک یکی از روش های تولید غذای سالم است و افزایش آگاهی عمومی درباره مصرف محصولات ارگانیک، موجب افزایش سطح اراضی تحت مدیریت ارگانیک در جهان شده است. در چندسال اخیر کشاورزی در ایران رونق بیش از گذشته یافته و صادرات محصولات کشاورزی فزونی یافته. این درحالی است که اکثر کشورها قوانین سخت گیرانه در ارتباط با واردات مواد غذایی داشته و آزمایشات متعدد را برای اجازه واردات روی محصولات انجام می دهند و در صورت بالا بودن مقدار کودهای شیمیایی در محصول، آن را برگشت داده و پذیرش نمی نمایند.

بنابراین برگ برنده با کشاورزانی است که استفاده حداقلی از کودهای شیمیایی داشته و کود دامی را با آن جایگزین نموده اند. صادرات تولیدات به قیمت بسیار خوب و ارز آوری مناسب از مزایای استفاده از کود دامی به جای کود شیمیایی می باشد.

روش مصرف کود دامی (حیوانی):

کود دامی را ابتدا در سطح خاک پخش کرده و با شخم زدن آن را با خاک مخلوط می نمایند. البته باید توجه داشت بهترین حالت استفاده به صورت پوسیده و قبل از کشت در فصل بهار می باشد.

ضرورت استفاده از کود دامی پوسیده:

حتما از کود دامی پوسیده استفاده شود. کود دامی نپوسیده مشکلات زیادی از جمله: وجود بذر علف هرز و ایجاد فاکتورهای انگلی و آلودگی را در مزرعه به دنبال خواهد داشت.

کودپاش دامی تیداپارس

برای پاشش آسان، کم هزینه و با کیفیت کود دامی در مزرعه، تیدا کودپاش دامی را به تولید نموده و سالیان دراز با کیفیت مثال زدنی بین کشاورزان زبان زد بوده است. کودپاش دامی، ماشینی کششی و پشت تراکتوری است که کود دامی را در مخزن خود به مزرعه حمل، قطعات و توده های بزرگ کود را تکه تکه و خرد کرده و به طور یکنواخت بر روی سطح مزارع پخش می نماید. این ماشین در هر مزرعه ای که سالیانه کود دامی زیادی را مصرف می کند، مورد نیاز می باشد.

عرض مفید پاشش کودپاش دامی تیدا 15 متر و پاشش به صورت سانتریفیوژ و توسط دو پروانه مقعر صورت می پذیرد. این دستگاه برای پاشش انواع کودهای حیوانی، مرغی و کمپوست با درصد رطوبت بالا طراحی و ساخته شده است. این دستگاه قابل تنظیم با شرایط پاشش در زمین های مسطح و غیر مسطح است. مندل هایی که توسط یک محور به شاسی وصل شده و چرخ های دستگاه به آن وصل می شود کار تعادل دستگاه را در تمام حالات به عهده دارد و باعث می شود مخزن دستگاه همیشه در حالت موازی با زمین قرار بگیرد.

کودپاش های تیداپارس در دو سایز مخزن 3.5 و 6.5 مترمکعبی تولید می شوند که به تجربه سالها مشخص شده مناسب ترین سایز برای استفاده زارعین عزیز می باشد. یکی از مدل های پرطرفدار نوع دامی با ظرفیت مخزن 6.5 متر مکعب می باشد. قدرت مورد نیاز مدل 6.5 مترمکعبی 50 اسب بخار می باشد که با تراکتورهای متداول ایران سازگار است. بسته به مقدار کود مورد استفاده در مزرعه و تراکتور مورد استفاده کشاورز یکی از این دو مدل انتخاب می شود. مدل بزرگتر (چهار چرخ) باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و زمان خواهد شد. به این دلیل که سرعت تخلیه و خالی ماندن تا بارگیری مجدد کاهش خواهد یافت.

مدل دیگری از کودپاش زراعی تیداپارس، کودریز زراعی است. مناسب برای مزارع با کشت ردیفی و صیفی کاری

کودریز زراعی با تنظیم عرض ریزش

کودریزهای زراعی در حالت های زیر قابل استفاده می باشند:

  1. کودپاشی متداول و در حالت بکارگیری سیستم سانتریفیوژ در مزارع استفاده می شود.
  2. ریزش ردیفی برای کودریزی در کف جوی: با قابلیت دوران گیربکس ها و دیسک های پاشش و یا جداسازی کامل آنها جهت ریزش ردیفی به همراه قطعه ضمیمه ریزشی کودپاش.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


میدان توحید, اصفهانی ها, حصار, کرج, بخش مرکزی شهرستان کرج, شهرستان کرج, استان البرز, ایران

پیوست ها

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1643
تعداد بازدید: 41216
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۲/۰۴

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید
Cron Job Starts