WhatsApp
پیام در واتساپ
زمان خواندن 2 دقیقه (388 words)

آموزش گام به گام کامفار (comfar III) - بخش 1

20200202-134546

معرفی کلی نرم افزار کامفار 

​COMFAR مخفف شده عبارت Computer Model Feasibility Analysis And Reportiong به معنی مدل کامپیوتری برای تجزیه، تحلیل و تهیه گزارش امکانسنجی است. 

کامفار نرم افزاری است برای انجام مطالعات اقتصاد مهندسی مانند مطالعات امکانسنجی و تهیه طرح توجیهی، شبیه سازی و تحلیل فرآیندهای مالی که در سال 1995 توسط سازمان گسترش صنایع ملل متحد (unido) به بازار عرضه شده است.

 همانطور که می دانید یک مشاوره خوب و قوی قبل از شروع پروژه می تواند یک پروژه را به خوبی راهنمایی کرده و به موفقیت نزدیک تر کند.  از این رو شرکت unido  ابزارهای و روش هایی برای ارزیابی و تحلیل های امکانسنجی در اختیار تمام ذی نفعان عمومی و خصوصی قرار داده است، یکی از قوی ترین این ابزارها نرم افزار رایانه ای comfar است.

کامفار همان نرم افزاری است که تجزیه و تحلیل کوتاه مدت و یا بلندمدت وضعیت مالی و اقتصادی پروژه های صنعتی و غیر صنعتی را تسهیل می کند. این نرم افزار به کابر اجازه می دهد وضعیت مالی و اقتصادی پروژه های سرمایه گذاری را شبیه سازی کند. کامفار توانایی تجزیه و تحلیل مالی یک سرمایه گذاری جدید، توسعه ای، سرمایه گذاری های مشترک و یا خصوصی را دارد.

در حال حاضر بیش از 10000 کاربر در 160 کشور دنیا از این نرم افزار استفاده می کنند. در روند توسعه 30 ساله کامفار دو مهم به ثبت رسیده است:

1)مزایای سرمایه گذاری کلاسیک شامل افزایش تعداد استخدامی ها، نوآوری و تغییر تکنولوژی، محیط کاربردی بهتر.

2) قابلیت های بهبود سازمان برای حصول از امکان پذیری و سودآوری پروژه های سرمایه گذاری در کشورهای در حال توسعه.

این نرم افزار همواره در حال توسعه است تا به نسخه های تخصصی تری که مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی (IAS) و استانداردهای گزارش مالی بین المللی (IFPS) دست بیابیم.
کامفار در حال حاضر به 19 زبان دنیا قابل استفاده است این زبان ها عبارت اند از عربی،چینی، انگلیسی، چک، فارسی، فرانسوی، آلمانی، اندونزیای، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، مغولی، لهستانی، پرتغالی، روسی،  صربی، اسلواکی، اسپانیایی است.

یکی از ویژگی های جالب کامفار این است که زبان نرم افزار می تواند به یک زبان برای مثال انگلیسی باشد و زبان نتایج و جداول حاصل می تواند متفاوت از آن برای مثال فرانسوی باشد.

مفهوم بازار و بازاریابی
راهنمای تهیه طرح توجیهی (مطالعات امکانسنجی)- بخش 1

Related Posts

 

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://armanin.ir/