WhatsApp
پیام در واتساپ
زمان خواندن 5 دقیقه (991 words)

ایده سرمایه گذاری: پرکن و بسته بندی روغن زیتون

5009

معرفی محصول 

 روغن زیتون، روغنی است که از فشرده شدن زیتون بدست می‌آید. این فرآیند بسیار ساده است، شما فقط زیتون‌ها را فشار دهید و روغن خارج خواهد شد.
اما هنوز هم یک مشکل بزرگ در ارتباط با روغن زیتون وجود دارد، اما این روغن همیشه همان چیزی نیست که تصورش را دارید. برخی نمونه‌های کم‌کیفیت‌تر از طریق شیمیایی قابل استخراج هستند یا حتی با برخی روغن‌های ارزان قیمت دیگر مخلوط شده‌اند.
بنابراین خرید نوع درست روغن زیتون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بهترین نوع روغن زیتون، «روغن زیتون کاملاً خالص» است. این نوع روغن با روش‌های طبیعی استخراج می‌شود و به لحاظ خلوص و برخی کیفیت‌های حسی مانند مزه و بو طبقه‌بندی می‌شود.
روغن زیتونی که واقعاً از زیتون خام باشد دارای طعمی متمایز و دارای مقادیر بالای آنتی اکسیدان فونولیک است و این خود دلیل اصلی سودمندی بالای روغن زیتون (واقعی) است.
در درجه‌ی بعد ما روغن زیتون‌های معمولی، تصفیه شده یا «سبک» را داریم که اغلب با استفاده از حلال‌ها یا حرارت دادن استخراج شده‌اند یا حتی از ترکیب با دیگر روغن‌های ارزان قیمت مانند روغن سویا و کانولا تولید شده‌اند.
به همین دلیل تنها روغنی که اغلب پیشنهاد می‌شود روغن زیتون کاملاً خالص است. اما به یاد داشته باشید که در بازار روغن زیتون فریبکاران زیادی در حال فعالیت هستند و این بسیار مهم است که از فروشندگان شناخته شده خرید کنید. حتی روغن‌هایی که روی آنها برچسب «کاملاً خالص» وجود دارد نیز ممکن است با دیگر روغن‌های ارزان قیمت مخلوط شده باشند.

ویژگی های روغن زیتون:

  1. روغن زیتون بهترین روغن برای پخت و پز است زیرا در اثر حرارات خراب نمی شود.
  2. دوام و مدت نگهداری آن نسبت به روغن‌های دیگر بیشتر است و حتی می‌توان آن را فریز کرد.
  3. روغن زیتون برای هیچ کس مضر نیست .

آمار محصول 

کد آیسیک محصول 15141245
تعداد واحدهای فعال 11
تعداد واحدهای طرح8

کاربرد محصول 

 - درمان آکنه و جوش صورت

- درمان آفتاب سوختگی

- درمان خشکی و پینه کف پا

- درمان سیاهی دور چشم

- سلامت قلب

- کاهش کلسترول خون

- کاهش خطر ابتلا به سرطان

و...

روش تولید 

1. میز پرکن بطری ها
دو طرف می تواند با قطب ها هدایت شود و با زنجیرهایی در میانه میز قوطی ها را به طور خودکار به حرکت در می آید به منظور قرار دادن آسان تر قوطی ها در داخل دستگاه شستشو ، دو مرد دو طرف میز قرار می گیرند .
2. دستگاه پرکن : دستگاه پر کن روغن در بطری نوع 6 سر خطی
• این دستگاه دارای تعمیر و نگهداری راحت است، نیازی به ابزار نیست، ممکن است به راحتی برچیده شود، تمیز و تنظیم راحت باشد.
• این پرکننده عمودی یک دستگاه پرکنی با تکنولوژی بالا است که در کنترل PLC میکرو رایانه قابل برنامه ریزی می باشد، و عملکرد پنوماتیک انتقال الکتریکی عکس.
• دستگاه مناسب برای پر کردن اندازه های مختلف ظرف می باشد. می تواند ظرفیت ظرف رادر چند دقیقه را تغییر دهد. دایره پر کردن کوتاه، ظرفیت تولید بالا.
• کاربر می تواند میزان پر شدن را انتخاب کند و سرریز های پر کننده را بر اساس ظرفیت تولید خود تعیین کند.
سیستم پر کردن دستگاه با استفاده از اتصال بهداشتی با قابلیت ترمیم سریع انجام شده است. بدنه کل سیلندر، از بالا به پایین، نیازی به ابزار ندارد، به راحتی می تواند برچیده شود، پاک شود و تعمیر شود. طراحی ساختار آن ساده، تعمیر و نگهداری عملیاتی آن مناسب است.
3. دستگاه درپوش گذاری اتوماتیک متصل به سیستم حمل و نقل و دستگاه کنسرو کردن در خط. بطری ها توسط تسمه نقاله های حمل و نقل به ماشین کنسرو کن منتقل می شود، پس از کنسرو شدن ، از طریق پایه های معمولی منتقل می شود، به وسیله تسمه نقاله به ماشین درپوش گزاری منتقل می شود که تجهیزات درپوش گزاری اتوماتیک به خوبی درب ها را بر روی بطری ها مهر و موم می کند.
4. دستگاه خودکار برچسب زنی
این دستگاه برای برچسب زنی مناسب است، به خصوص در بطری های استوانه ای، صاف، مربعی، مستطیل شکل و بیضی شکل می باشد. این دستگاه اقتصادی است و به راحتی عمل می کند. عملکرد با یک سطح با ثبات است. سیستم بر اساس نیاز به آسانی قابل تغییر می باشد .
این ماشین در این نوع صنعت ها نیز استفاده می شود .
لوازم آرایشی / مراقبت شخصی /مواد شیمیایی مورد استفاده در خانه /غذا و نوشیدنی
5. دستگاه بسته بندی کاغذ نیمه اتوماتیک کوچک
این دستگاه به طور گسترده در نوشیدنی ها، مواد غذایی، دارو، و غیره استفاده می شود. بطری می تواند مربع، گرد و پهن باشد، هزینه بسته بندی کم است، ظاهر خوب است. این دستگاه بر اساس طراحی بهینه سازگار شده و به طور خودکار توسط اجزای الکتریکی اش کنترل می شود مناسب برای تعویض بطری و مشخصات بسته بندی است. همچنین ساختار چرخه باد گرم آن قابل تنظیم است، مناسب برای بسیاری از فیلم های داغ کوچک، آسان است و فیلم، قطعات الکتریکی آن به راحتی قابل تعویض است.کل ماشین فولاد ضدزنگ خوب و فولاد کربن با قیمت فوق العاده می باشد، ساختار آن با دوام است و می تواند انرژی را نیز ذخیره کند. 

ماشین آلات مورد نیاز 

 Bottle feeding table
Linear type 6 heads bottle oil filling machine
Automatic bottle capping machine Depend on your cap type
Automatic self-adhesive labeling machine
Automatic code printer (USA)
Bottle collecting table
Semi-automatic PE film packing machine

و...

خلاصه برآورد مالی 

شرح مقدار/تعداد واحد
ظرفیت سالانه محصول 1440 تن
تعداد افراد موردنیاز23نفر
مساحت کارخانه5000متر ربع
خرید ماشین آلات5450میلیون ریال

ویدیوی خط تولید بسته بندی روغن زیتون 

خلاصه مطالعات امکان سنجی (طرح توجیهی) تولید پروفیل...
معرفی جریان وجوه نقد (Cash Flow) و نمونه صورت جری...

Related Posts

 

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://armanin.ir/